Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлименко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-05-25T08:41:35Z-
dc.date.available2022-05-25T08:41:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКлименко І. В. Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 88-91.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні антропоцентричні принципи, характерні для рекламної комунікації, виокремлюються групи знаків антропоцентричного характеру, деталізуються можливості застосування відповідних іконічних знаків, знаків-індексів та знаків-символів, з’ясовуються можливості підвищення ефективності рекламної комунікації за рахунок кодування інформації на основі антропоцентричних символів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectсеміотика рекламиuk
dc.subjectантропоцентризмuk
dc.subjectзнакuk
dc.titleАнтропоцентризм у семіотичному просторі рекламиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymenko.pdf197.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.