Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972
Title: Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами
Authors: Клименко, І. В.
Keywords: рекламна комунікація
символ
семіотика реклами
антропоцентризм
знак
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Клименко І. В. Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 88-91.
Abstract: У статті аналізуються основні антропоцентричні принципи, характерні для рекламної комунікації, виокремлюються групи знаків антропоцентричного характеру, деталізуються можливості застосування відповідних іконічних знаків, знаків-індексів та знаків-символів, з’ясовуються можливості підвищення ефективності рекламної комунікації за рахунок кодування інформації на основі антропоцентричних символів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymenko.pdf197.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.