Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1496
Title: Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів
Other Titles: Психологические особенности эмоционального выгорания педагогов
Psychological features of the burnout of teachers
Authors: Жогно, Юрій Петрович
Zhogno, Yurij Petrovych
Keywords: емоційне вигорання педагога
переживання емоційного вигорання
структурні компоненти переживання
цільова детермінанта переживання
burnout
experiencing of the burnout of teacher
structural components of experiencing
target determination of experiencing
task system of experiencing
type of experiencing of the burnout of teacher
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Жогно, Ю. П. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юрій Петрович Жогно; наук. кер. І. Г. Головська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с.
Abstract: У дисертації досліджуються психологічні особливості емоційного вигорання педагога. У роботі уточнено поняття «переживання емоційного вигорання», представлено структуру переживання як системоутворюючої властивості психічного з позицій суб’єктно-діяльнісного підходу, обґрунтовано його динамічно-структурну модель та визначено склад компонентів: цільова детермінація (домінуюча та додаткова цільові детермінанти) та задачна система (головна та другорядні задачі). Встановлено, що якісно-кількісне поєднання структурних компонентів переживання зумовлює його тип і визначає психологічні особливості емоційного вигорання педагогів. The psychological features of the burnout of teacher are investigated in dissertation. A concept «experiencing of the burnout of teacher » is in-process specified, his structure as make-system properties is presented psychical from positions of subject-activity approach, grounded him dynamically structural model and certainly composition of components: target determination (dominant and additional having a special purpose determinants) and task system (main and second-rate tasks). It is set that high-quality quantitative combination of structural components of experiencing is predetermined by his type and determines the psychological features of the burnout of teacher.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1496
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhogno Yurij Petrovych.pdf366.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.