Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952
Назва: Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів
Інші назви: Methods for diagnosing the level of formation of project skills of students-choreographers
Автори: Batiuk, Nataliya Orestivna
Батюк, Наталія Орестівна
Ключові слова: проектні уміння
студенти-хореографи
констатувальний експеримент
project skills
choreographer students
ascertaining experiment
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ·
Бібліографічний опис: Батюк Н. О. Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів / Н. О. Батюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 57-66. -
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості використання методу проектів в практиці викладання хореографічного мистецтва. Акцентується увага на педагогічній спрямованості проєктної діяльності студентів-хореографів, що навчаються у педагогічних вищах. Розкрито сутність поняття "проектні уміння студентів-хореографів". Peculiarities of using the project method in the practice of teaching choreographic art are determined. Emphasis is placed on the pedagogical orientation of the project activities of students-choreographers studying at pedagogical universities. The essence of the concept "project skills of students-choreographers" is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk Nataliya Orestivna 2018.pdf137.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.