Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952
Title: Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів
Other Titles: Methods for diagnosing the level of formation of project skills of students-choreographers
Authors: Batiuk, Nataliya Orestivna
Батюк, Наталія Орестівна
Keywords: проектні уміння
студенти-хореографи
констатувальний експеримент
project skills
choreographer students
ascertaining experiment
Issue Date: 2018
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ·
Citation: Батюк Н. О. Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів / Н. О. Батюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 57-66. -
Abstract: Визначено особливості використання методу проектів в практиці викладання хореографічного мистецтва. Акцентується увага на педагогічній спрямованості проєктної діяльності студентів-хореографів, що навчаються у педагогічних вищах. Розкрито сутність поняття "проектні уміння студентів-хореографів". Peculiarities of using the project method in the practice of teaching choreographic art are determined. Emphasis is placed on the pedagogical orientation of the project activities of students-choreographers studying at pedagogical universities. The essence of the concept "project skills of students-choreographers" is revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Batiuk Nataliya Orestivna 2018.pdf137.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.