Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBatiuk, Nataliya Orestivna-
dc.contributor.authorБатюк, Наталія Орестівна-
dc.date.accessioned2022-05-19T20:07:18Z-
dc.date.available2022-05-19T20:07:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБатюк Н. О. Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів / Н. О. Батюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 57-66. -uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14952-
dc.description.abstractВизначено особливості використання методу проектів в практиці викладання хореографічного мистецтва. Акцентується увага на педагогічній спрямованості проєктної діяльності студентів-хореографів, що навчаються у педагогічних вищах. Розкрито сутність поняття "проектні уміння студентів-хореографів". Peculiarities of using the project method in the practice of teaching choreographic art are determined. Emphasis is placed on the pedagogical orientation of the project activities of students-choreographers studying at pedagogical universities. The essence of the concept "project skills of students-choreographers" is revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ·uk
dc.subjectпроектні умінняuk
dc.subjectстуденти-хореографиuk
dc.subjectконстатувальний експериментuk
dc.subjectproject skillsuk
dc.subjectchoreographer studentsuk
dc.subjectascertaining experimentuk
dc.titleМетодика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографівuk
dc.title.alternativeMethods for diagnosing the level of formation of project skills of students-choreographersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Batiuk Nataliya Orestivna 2018.pdf137.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.