Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Назва: | Критерії та показники оцінювання музично-виконавського самоконтролю у майбутніх учителів музики |
Інші назви: | Criteria and indicators of evaluation of musicalperforming self-control in the future music teachers |
Автори: | Грінченко, Алла Миколаївна Grinchenko, Alla Mykolaivna |
Ключові слова: | музично-виконавський самоконтроль компонентна структура критеріальний апарат критерії оцінювання майбутні вчителя музики musical-performing self-control component structure criterial apparatus evaluation criteria future music teacher |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Грінченко А. М. Критерії та показники оцінювання музично-виконавського самоконтролю у майбутніх учителів музики / А. М. Грінченко // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2017. - Вип. 1. - С. 115-122. |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнена сутність поняття музично-виконавського самоконтролю. Подається системна компонентна модель процесу формування музично-виконавського самоконтролю. Відповідно до компонентної структури обґрунтовано критеріальний апарат, який здійснює оцінювання сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики за допомогою таких критеріїв: когнітивно-перцептивного, художньо-інтенціонального, техніко-мобілізаційного. Продемонстровано, що показники означених критеріїв відповідають елементам компонентних блоків. The article clarifies the essence of the concept of musical-performing self-control. The system component model of the process of formation of musical-performing self-control is presented. In accordance with the component structure a criterial apparatus is developed that evaluates the formation of self-control of the future music teachers. Musical-performing self-control is the professional quality of a music teacher, which is characterized by a reflexive attitude, an adequate self-esteem, adjusting our capabilities to our own performance. Musical-performing self-control is a process that is carried out in a certain structural system which consists of three components and block elements. The first component is general-special, psychological-personal with two components: a block of mental qualities that provide the process of self-control; professional abilities that determine the quality of self-control. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14937 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grinchenko Alla Mykolaivna 2017.pdf | 726.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.