Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1490
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями
Інші назви: Theoretic and methodic bases aimed at training future pre-school specialists to work with unfavorable families
Автори: Жаровцева, Тетяна Григорівна
Zharovtseva, Tetyana Grygorivna
Ключові слова: сім’я
неблагополучна сім’я
сімейне виховання
готовність
педагогічна взаємодія
педагогічний простір студента
family
unfavorable family
family upbringing
readiness
pedagogical
interaction
pedagogical space of a student
Дата публікації: 2007
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жаровцева, Т. Г. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Григорівна Жаровцева; наук. консультант Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 470 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями, розроблено модель процесу підготовки майбутніх фахівців, яка полягає в упорядкуванні цього процесу і модифікації його відповідно до мети і змісту навчання студентів; визначено основні критерії й показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: впровадження кредитно-модульної системи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; забезпечення рефлексії в системі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; педагогізація взаємодії з неблагополучними сім'ями на основі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарна інтеграція змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю при організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. The thesis is devoted to the problem of theoretical and practical investigation of the process aimed at training future pre-school specialists to activity with unfavorable families. The conceptual approaches which allow to work out the contents and the organizing process of training the future pre-school specialists ability to work with unfavorable families have been scientifically grounded in the research. The model of the process aimed at developing future pre-school specialists is created; it involves arrangement of the organizing process modifications in a due way to meet the requirement of the purpose and contents of students' education. The main criteria and indicators of pedagogical conditions responsible for future pre-school specialists training have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1490
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zharovtseva.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.