Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1490
Title: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями
Other Titles: Theoretic and methodic bases aimed at training future pre-school specialists to work with unfavorable families
Authors: Жаровцева, Тетяна Григорівна
Zharovtseva, Tetyana Grygorivna
Keywords: сім’я
неблагополучна сім’я
сімейне виховання
готовність
педагогічна взаємодія
педагогічний простір студента
family
unfavorable family
family upbringing
readiness
pedagogical
interaction
pedagogical space of a student
Issue Date: 2007
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Жаровцева, Т. Г. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Григорівна Жаровцева; наук. консультант Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 470 с.
Abstract: У дисертації науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями, розроблено модель процесу підготовки майбутніх фахівців, яка полягає в упорядкуванні цього процесу і модифікації його відповідно до мети і змісту навчання студентів; визначено основні критерії й показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: впровадження кредитно-модульної системи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; забезпечення рефлексії в системі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; педагогізація взаємодії з неблагополучними сім'ями на основі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарна інтеграція змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю при організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. The thesis is devoted to the problem of theoretical and practical investigation of the process aimed at training future pre-school specialists to activity with unfavorable families. The conceptual approaches which allow to work out the contents and the organizing process of training the future pre-school specialists ability to work with unfavorable families have been scientifically grounded in the research. The model of the process aimed at developing future pre-school specialists is created; it involves arrangement of the organizing process modifications in a due way to meet the requirement of the purpose and contents of students' education. The main criteria and indicators of pedagogical conditions responsible for future pre-school specialists training have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1490
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zharovtseva.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.