Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14776
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх учителів засобами ігрових технологій
Інші назви: Formation of professional competence of future teachers by means of game technologies
Автори: Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: навчальна дисципліна «Педагогіка»
розвиток творчого потенціалу
самореалізаційних можливостей студентів
професійна компетентність
academic discipline “Pedagogy”
interactive teaching methods
self-realization opportunities of students
development of creative potential
professional competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутніх учителів засобами ігрових технологій / О. П. Ноздрова, І. О. Бартєнєва // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(1). - С. 126-131.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано підготовчий етап літньої виховної практики студентів в дитячих оздоровчих таборах. Розкрито значення колективних творчих справ як фактору розвитку креативних здібностей студентів, особливості організації та проведення окремих форм роботи (квести, станційні ігри тощо). Проаналізовано досвід використання форм організації дозвілля дітей в умовах дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Обґрунтовано значення навчальної дисципліни «Методика виховної роботи в літньому таборі» для ґрунтовної навчально-організаційної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (ЗВО). The article considers the generally accepted provisions of modern pedagogy on the use of active teaching methods in the formation of professional competence of future teachers in the study of pedagogical disciplines. The study was conducted on the basis of a proven course of lectures, analysis of psychological and pedagogical literature and practice. The article reveals the content, organization and conduct of seminars on professional training of future professionals by means of interactive technologies. It is determined that the system of business, role-playing games is aimed at developing interest in pedagogical knowledge; formation of critical and analytical thinking in students; formation of future teachers of pedagogical culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14776
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna .pdf247.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.