Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14774
Назва: Генеза університетської освіти в Україні другої половини XIX – початку XX століття
Інші назви: The Genesis of University Education in Ukraine in the Second Galf of the XIX – Early XX Century
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ключові слова: university education of the end of the XIX – the beginning of the XX century
genesis
terms of study in universities
beginning of higher female education in Ukraine
університетська освіта кінця ХІХ – початку ХХ століття
генеза
терміни навчання в університетах
започаткування вищої жіночої освіти в Україні
Дата публікації: 2021
Видавництво: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Галіцан О. А. Генеза університетської освіти в Україні другої половини XIX – початку XX століття / О. А. Галіцан, Т. І. Койчева, І. О. Бартєнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 5-16.
Короткий огляд (реферат): Модернізація системи вищої освіти в Україні потребує вивчення і узагальнення перспективних авторських ідей, досвіду науковців, зокрема другої половини XIX – початку XX століття. Основними проблемами вищої університетської освіти того періоду були: автономізація університетів, визначення переважаючого типу закладів вищої освіти, підготовка професорсько-викладацького складу, визначення термінів освітнього процесу в університетах, становлення вищої жіночої освіти, що актуалізуються в сучасних умовах. Невирішеними раніше частинами загальної проблеми, яким присвячується стаття є традиції викладання дисциплін в університетах України в другій половині XIX – початку XX ст. Мета статті – охарактеризувати генезу університетської освіти України другої половини XIX – початку XX століття. Modernization of the higher education system in Ukraine requires the study and generalization of promising author’s ideas, the experience of scientists, in particular the second half of the XIX – early XX century. The main problems of higher university education of that period were: autonomy of universities, determining the predominant type of higher education institutions, training of teaching staff, defining the timing of the educational process in universities, the formation of women’s higher educaton, relevant in modern conditions. Previously unresolved parts of the general problem to which the article is devoted are the traditions of teaching disciplines in Ukrainian universities in the second half of XIX – early XX centuries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14774
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan Olha Anatoliivna 2021.pdf226.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.