Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.contributor.authorКойчева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKoycheva, Tetyana Ivanivna-
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2022-04-27T19:06:55Z-
dc.date.available2022-04-27T19:06:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГаліцан О. А. Генеза університетської освіти в Україні другої половини XIX – початку XX століття / О. А. Галіцан, Т. І. Койчева, І. О. Бартєнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 5-16.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14774-
dc.description.abstractМодернізація системи вищої освіти в Україні потребує вивчення і узагальнення перспективних авторських ідей, досвіду науковців, зокрема другої половини XIX – початку XX століття. Основними проблемами вищої університетської освіти того періоду були: автономізація університетів, визначення переважаючого типу закладів вищої освіти, підготовка професорсько-викладацького складу, визначення термінів освітнього процесу в університетах, становлення вищої жіночої освіти, що актуалізуються в сучасних умовах. Невирішеними раніше частинами загальної проблеми, яким присвячується стаття є традиції викладання дисциплін в університетах України в другій половині XIX – початку XX ст. Мета статті – охарактеризувати генезу університетської освіти України другої половини XIX – початку XX століття. Modernization of the higher education system in Ukraine requires the study and generalization of promising author’s ideas, the experience of scientists, in particular the second half of the XIX – early XX century. The main problems of higher university education of that period were: autonomy of universities, determining the predominant type of higher education institutions, training of teaching staff, defining the timing of the educational process in universities, the formation of women’s higher educaton, relevant in modern conditions. Previously unresolved parts of the general problem to which the article is devoted are the traditions of teaching disciplines in Ukrainian universities in the second half of XIX – early XX centuries.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЛуганський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.subjectuniversity education of the end of the XIX – the beginning of the XX centuryuk
dc.subjectgenesisuk
dc.subjectterms of study in universitiesuk
dc.subjectbeginning of higher female education in Ukraineuk
dc.subjectуніверситетська освіта кінця ХІХ – початку ХХ століттяuk
dc.subjectгенезаuk
dc.subjectтерміни навчання в університетахuk
dc.subjectзапочаткування вищої жіночої освіти в Україніuk
dc.titleГенеза університетської освіти в Україні другої половини XIX – початку XX століттяuk
dc.title.alternativeThe Genesis of University Education in Ukraine in the Second Galf of the XIX – Early XX Centuryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halitsan Olha Anatoliivna 2021.pdf226.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.