Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1476
Назва: Коррекционные упражнения по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения
Автори: Ковылина, Вероника Геннадиевна
Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ключові слова: коррекционные упражнения
дошкольники
дети с нарушением зрения
учебно-методическое пособие
корекційні завдання
психомоторні якості
дошкільники
діти з порушенням зору
учбово-методичний посібник
korektsіynі zavdannya
psychomotor instability
preschool children
children with poroshennyam zoru
uchebovo-methodical studen
Дата публікації: 2005
Видавництво: Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Ковылина В. Г. Коррекционные упражнения по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения : учеб.-метод. пособие для студ. и воспитателей спец. дошк. учреждений / В. Г. Ковылина; Южноукр. гос. пед. ун-т имени К. Д. Ушинского, Каф. спец. педагогики и психологии. – Одесса : [б. и.], 2005. – 32 с.
Короткий огляд (реферат): Целью учебно-методического пособия является ознакомление студентов и воспитателей дошкольных учреждений с формами организации физической культуры в детском саду и с коррекционными упражнениями по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения. Основными задачами методического пособия являются следующие: ознакомление с организационными формами физической культуры в специализированных дошкольных учреждениях; усвоение содержания и методов коррекционно-педагогической работы в процессе физического воспитания дошкольников; ознакомление с особенностями работы по формированию психомоторных качеств у детей с нарушением зрительных функций. Метою учбово-методичного посібника є ознайомлення студентів і вихователів дошкільних установ з формами організації фізичної культури в дитячому садку і з корекційними вправами з розвитку психомоторних якостей у дітей середнього дошкільного віку з порушенням зору. Основними завданнями методичного посібника є наступні: ознайомлення з організаційними формами фізичної культури в спеціалізованих дошкільних установах; засвоєння змісту і методів корекційно-педагогічної роботи в процесі фізичного виховання дошкільників; ознайомлення з особливостями роботи по формуванню психомоторних якостей у дітей з порушенням зорових функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1476
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковылина В.Г Коррекц. уплот.pdf401.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.