Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1476
Назва: | Коррекционные упражнения по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения |
Автори: | Ковылина, Вероника Геннадиевна Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadievna |
Ключові слова: | коррекционные упражнения дошкольники дети с нарушением зрения учебно-методическое пособие корекційні завдання психомоторні якості дошкільники діти з порушенням зору учбово-методичний посібник korektsіynі zavdannya psychomotor instability preschool children children with poroshennyam zoru uchebovo-methodical studen |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского |
Бібліографічний опис: | Ковылина В. Г. Коррекционные упражнения по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения : учеб.-метод. пособие для студ. и воспитателей спец. дошк. учреждений / В. Г. Ковылина; Южноукр. гос. пед. ун-т имени К. Д. Ушинского, Каф. спец. педагогики и психологии. – Одесса : [б. и.], 2005. – 32 с. |
Короткий огляд (реферат): | Целью учебно-методического пособия является ознакомление студентов и воспитателей дошкольных учреждений с формами организации физической культуры в детском саду и с коррекционными упражнениями по развитию психомоторных качеств у детей среднего дошкольного возраста с нарушением зрения. Основными задачами методического пособия являются следующие: ознакомление с организационными формами физической культуры в специализированных дошкольных учреждениях; усвоение содержания и методов коррекционно-педагогической работы в процессе физического воспитания дошкольников; ознакомление с особенностями работы по формированию психомоторных качеств у детей с нарушением зрительных функций. Метою учбово-методичного посібника є ознайомлення студентів і вихователів дошкільних установ з формами організації фізичної культури в дитячому садку і з корекційними вправами з розвитку психомоторних якостей у дітей середнього дошкільного віку з порушенням зору. Основними завданнями методичного посібника є наступні: ознайомлення з організаційними формами фізичної культури в спеціалізованих дошкільних установах; засвоєння змісту і методів корекційно-педагогічної роботи в процесі фізичного виховання дошкільників; ознайомлення з особливостями роботи по формуванню психомоторних якостей у дітей з порушенням зорових функцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1476 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ковылина В.Г Коррекц. уплот.pdf | 401.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.