Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14706
Назва: Проектно-художній підхід в естетичному вихованні майбутніх вихователів
Інші назви: Design and artistic approach in the aesthetic education of future educators
Автори: Івершинь, Анжеліка Геннадіївна
Iverschin, Anzhelika Hennadiivna
Ключові слова: проект
дизайнерська діяльність
проектно-художній підхід
методи дизайну
творчість
майбутні вихователі
project design activities
design and artistic approach
methods of design
creativity
Дата публікації: 2015
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Івершинь А. Г. Проектно-художній підхід в естетичному вихованні майбутніх вихователів / А. Г. Івершинь // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 42-47.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання з вивчення проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчої особистості дошкільників; розкрито змістову характеристику готовності педагога до керівництва художньо-естетичною діяльністю дошкільників, її структуру. Подано зміст педагогічної роботи за проектно-художнім підходом, який інтегрує положення естетики та закономірності процесу конструювання; розкрито його педагогічні принципи, зокрема культуровідповідність, синтез матеріальної і духовної культури; єдність образного і логічного як особливого типу мислення; розуміння дизайн-діяльності як творчої проектно-художньої діяльності; партнерство педагога і дитини в продуктивній творчій діяльності; розвиток творчої активності студентів, використання співтворчого аспекту дизайнерської діяльності. Our research work is devoted to the development of a creative approach to the artistic aesthetic disciplines of students of preschool faculty. We have applied the laws of creativity in design activities. Design is a project activity, aimed at creating functional and aesthetic qualities of the subject environment. We also believe that the design – is a process in which changes and the people himself. In this research, the emphasis is on the educational function of the design, its social and cultural role. In the article the pedagogical process be based on the following principles: – Cultural approach, the synthesis of material and spiritual culture. Formation of a special type of thinking: the unity of imaginative and logical – Design activities take place in certain stages (exploratory, research, technological, analytical). – Activities considered in the totality of all of its structural components: motivational, operational, and creative control – evaluation; – The teacher and the child are partners in the creative activity; Teacher uses heuristic methods – The development of creative activity of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14706
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iverschin Anzhelika Hennadiivna.pdf256.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.