Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702
Назва: Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: біфуркація
синергетика
педагогічна синергетика
методологічний концепт
методологія
мовна освіта
майбутні вихователі
bifurcation
synergy
synergy pedagogical
methodological concept
methodology
speech education
future teachers
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт / Ю. А. Руденко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 138-142.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується сутність методологічних концептів синергетичного підходу. Мовна освіта майбутніх вихователів розглядається з позицій синергетичного підходу як відкрита система, фундаментом якої є самоорганізація. The article analyzes the nature of the methodological concept of the synergetic approach. Speech education of future teachers is considered from the standpoint of the synergetic approach as an open system, which is the foundation of self-organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko Yuliia Anatoliivna.pdf265.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.