Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702
Title: Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: біфуркація
синергетика
педагогічна синергетика
методологічний концепт
методологія
мовна освіта
майбутні вихователі
bifurcation
synergy
synergy pedagogical
methodological concept
methodology
speech education
future teachers
Issue Date: 2012
Publisher: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Citation: Руденко Ю. А. Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт / Ю. А. Руденко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 138-142.
Abstract: У статті аналізується сутність методологічних концептів синергетичного підходу. Мовна освіта майбутніх вихователів розглядається з позицій синергетичного підходу як відкрита система, фундаментом якої є самоорганізація. The article analyzes the nature of the methodological concept of the synergetic approach. Speech education of future teachers is considered from the standpoint of the synergetic approach as an open system, which is the foundation of self-organization.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko Yuliia Anatoliivna.pdf265.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.