Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Назва: | Формирование речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе |
Інші назви: | Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективі Preschool children oral communication in the different-aged children’s community |
Автори: | Зотова, Ирина Васильевна Зотова, Ірина Василівна Zotova, Irina Vasilevna |
Ключові слова: | речевое общение разновозрастная группа дошкольное учебное учреждение детский коллектив педагогические условия мовленнєве спілкування різновікова група дошкільний навчальний заклад дитячий колектив педагогічні умови oral communication different-aged group of children preschool institution children’s community pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского |
Бібліографічний опис: | Зотова, И. В. Формирование речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ирина Васильевна Зотова; науч. рук. А. М. Богуш; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2010. – 250 с. |
Короткий огляд (реферат): | В диссертации исследовалась проблема речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе, разработана экспериментальная модель формирования речевого общения дошкольников разновозрастной группы, определены педагогические условия ее реализации. В первой главе «Теоретические основы формирования речевого общения детей в разновозрастном детском коллективе» определена сущность и структура понятия «речевое общение дошкольников в разновозрастном детском коллективе», уточнены понятия «разновозрастная группа дошкольного учебного учреждения», «речевое общение», освещены особенности общения детей с ровесниками. У дисертації досліджувалася проблема мовленнєвого спілкування до-шкільників у різновіковому дитячому колективі, розроблено експериментальну модель формування мовленнєвого спілкування дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу, визначено педагогічні умови її реалізації: організація мовленнєвого спілкування як взаємодія різновікових суб’єктів у єдиному розвивальному комунікативно-мовленнєвому просторі; наявність позитивних стимулів у різновіковому дитячому колективі з набуття досвіду мовленнєвого спілкування зі старшими (молодшими) дітьми; організація взаємонавчання мовленнєвого спілкування у різновіковому дитячому колективі. У дослідженні визначено сутність і структуру поняття «мовленнєве спілкування дітей у різновіковому дитячому колективі», уточнено поняття «взаємонавчання», «мовленнєве спілкування», критерії (інформаційно-комунікативний, емоційно-комунікати¬вний, рефлексивно-комунікативний) з показниками. The research focuses on the problem of preschool children oral commu-nication in the different-aged children’s community. The experimental model of developing preschool children oral communication in the different-aged children’s group of the preschool institution has been elaborated. The pedagog-ical conditions of its realization (oral communication organization as interac-tion of two different-aged individuals in the common developmental commu-nicative space, presence of positive stimuli in the different-aged children’s community while acquiring communicative experience with the other senior (junior) preschool children, organization of cooperative oral communication teaching in the different-aged children’s community) have been theoretically grounded and practically tested. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗОТОВА ИРИНА ВАСИЛЬЕВНА (1).pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.