Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Title: Формирование речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе
Other Titles: Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективі
Preschool children oral communication in the different-aged children’s community
Authors: Зотова, Ирина Васильевна
Зотова, Ірина Василівна
Zotova, Irina Vasilevna
Keywords: речевое общение
разновозрастная группа
дошкольное учебное учреждение
детский коллектив
педагогические условия
мовленнєве спілкування
різновікова група
дошкільний навчальний заклад
дитячий колектив
педагогічні умови
oral communication
different-aged group of children
preschool institution
children’s community
pedagogical conditions
Issue Date: 2010
Publisher: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Citation: Зотова, И. В. Формирование речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ирина Васильевна Зотова; науч. рук. А. М. Богуш; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2010. – 250 с.
Abstract: В диссертации исследовалась проблема речевого общения дошкольников в разновозрастном детском коллективе, разработана экспериментальная модель формирования речевого общения дошкольников разновозрастной группы, определены педагогические условия ее реализации. В первой главе «Теоретические основы формирования речевого общения детей в разновозрастном детском коллективе» определена сущность и структура понятия «речевое общение дошкольников в разновозрастном детском коллективе», уточнены понятия «разновозрастная группа дошкольного учебного учреждения», «речевое общение», освещены особенности общения детей с ровесниками. У дисертації досліджувалася проблема мовленнєвого спілкування до-шкільників у різновіковому дитячому колективі, розроблено експериментальну модель формування мовленнєвого спілкування дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу, визначено педагогічні умови її реалізації: організація мовленнєвого спілкування як взаємодія різновікових суб’єктів у єдиному розвивальному комунікативно-мовленнєвому просторі; наявність позитивних стимулів у різновіковому дитячому колективі з набуття досвіду мовленнєвого спілкування зі старшими (молодшими) дітьми; організація взаємонавчання мовленнєвого спілкування у різновіковому дитячому колективі. У дослідженні визначено сутність і структуру поняття «мовленнєве спілкування дітей у різновіковому дитячому колективі», уточнено поняття «взаємонавчання», «мовленнєве спілкування», критерії (інформаційно-комунікативний, емоційно-комунікати¬вний, рефлексивно-комунікативний) з показниками. The research focuses on the problem of preschool children oral commu-nication in the different-aged children’s community. The experimental model of developing preschool children oral communication in the different-aged children’s group of the preschool institution has been elaborated. The pedagog-ical conditions of its realization (oral communication organization as interac-tion of two different-aged individuals in the common developmental commu-nicative space, presence of positive stimuli in the different-aged children’s community while acquiring communicative experience with the other senior (junior) preschool children, organization of cooperative oral communication teaching in the different-aged children’s community) have been theoretically grounded and practically tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗОТОВА ИРИНА ВАСИЛЬЕВНА (1).pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.