Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14676
Назва: Розвиток перцептивно-когнитивних функцій у дітей раннього віку
Інші назви: The features of thinking in children of early age are presented.
Автори: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ключові слова: мислення
діти раннього віку
когнітично-перцептивні функції
thought
children of early age
cognitive-perceptual functions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Ковиліна В. Г. Розвиток перцептивно-когнитивних функцій у дітей раннього віку / В. Г. Ковиліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 73-81.
Короткий огляд (реферат): Представлені особливості мислення дітей раннього віку. Відпочатковий етап розвитку перцептивно-когнитивних функцій у дитини раннього віку пов'язаний з наочно-дієвим мисленням, яке здійснюється майже незалежно від мовлення, а в подальшому наступний етап психофізичного розвитку є початком формування і функціонування образного, точніше, наочно-образного мислення, оскільки образ сам по собі представляє деяке абстрагування від властивостей предметів. Образ предметів пов'язан із значенням, але він вже є відокремленим від безпосереднього сприйняття позначеного предмету. Відомо, що в дошкільному дитинстві за значенням дитячого слова часто ховається узагальнене, образне сприйняття дійсності. Features of thinking of young children are presented. The initial stage of development of perceptual-cognitive functions in young children is associated with visually effective thinking, which is carried out almost independently of speech, and then the next stage of psychophysical development is the beginning of the formation and functioning of figurative, more precisely, visual thinking. alone on represents some abstraction from the properties of objects. The image of objects is related to meaning, but it is already separate from the direct perception of the marked object. It is known that in preschool childhood the meaning of children's words often hides a generalized, figurative perception of reality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14676
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovylina Veronika Gennadievna 2011.pdf141.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.