Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14676
Title: Розвиток перцептивно-когнитивних функцій у дітей раннього віку
Other Titles: The features of thinking in children of early age are presented.
Authors: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Keywords: мислення
діти раннього віку
когнітично-перцептивні функції
thought
children of early age
cognitive-perceptual functions
Issue Date: 2011
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Citation: Ковиліна В. Г. Розвиток перцептивно-когнитивних функцій у дітей раннього віку / В. Г. Ковиліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 73-81.
Abstract: Представлені особливості мислення дітей раннього віку. Відпочатковий етап розвитку перцептивно-когнитивних функцій у дитини раннього віку пов'язаний з наочно-дієвим мисленням, яке здійснюється майже незалежно від мовлення, а в подальшому наступний етап психофізичного розвитку є початком формування і функціонування образного, точніше, наочно-образного мислення, оскільки образ сам по собі представляє деяке абстрагування від властивостей предметів. Образ предметів пов'язан із значенням, але він вже є відокремленим від безпосереднього сприйняття позначеного предмету. Відомо, що в дошкільному дитинстві за значенням дитячого слова часто ховається узагальнене, образне сприйняття дійсності. Features of thinking of young children are presented. The initial stage of development of perceptual-cognitive functions in young children is associated with visually effective thinking, which is carried out almost independently of speech, and then the next stage of psychophysical development is the beginning of the formation and functioning of figurative, more precisely, visual thinking. alone on represents some abstraction from the properties of objects. The image of objects is related to meaning, but it is already separate from the direct perception of the marked object. It is known that in preschool childhood the meaning of children's words often hides a generalized, figurative perception of reality.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14676
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovylina Veronika Gennadievna 2011.pdf141.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.