Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14620
Назва: Підготовка майбутніх вчителів до впровадження інклюзивної освіти в освітній простір нової української школи
Інші назви: Preparation of future teachers for the introduction of inclusive education in the educational space of the new Ukrainian school
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: інклюзивна освіта
підготовка майбутніх вчителів
успішність інклюзивного процесу
психологічний супровід
вимоги до педагога
співнавчання
методичні рекомендації
inclusive education
preparation of future teachers
success of inclusive process
psychological support
requirements for the teacher
methodical recommendations
co-teaching
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Підготовка майбутніх вчителів до впровадження інклюзивної освіти в освітній простір нової української школи / О. П. Ноздрова // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - 2019. Вип.19. - Том 2. - С. 48-53.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх педагогів загальноосвітніх шкіл до реалізації інклюзивної освіти дітей з обмеженими можливостями в умовах масової школи. Обгрунтовано, що це питання потребує розробки програм підвищення кваліфікації та психологічного супроводу учасників інклюзивного процесу. У статті піднімається питання про необхідність розробки методичних рекомендацій для динамічної оцінки параметрів процесу інклюзії в загальноосвітніх установах, одним із яких слід розглядати підготовку майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзії. The article is devoted to the problem of preparation of future teachers of secondary schools for realization of inclusive education of children with disabilities in the conditions of mainstream school. It has been substantiated that this issue requires the development of training programs and psychological support for the participants of the inclusive process. The article raises the question of the need to develop methodological recommendations for the dynamic assessment of the parameters of the process of inclusion in general education institutions, one of which should be to prepare the future teacher for professional activity in the conditions of inclusion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14620
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivnа2019.pdf663.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.