Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458
Title: Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. канд. пед. наук
Other Titles: Педагогические условия формирования профессионального самоосознания будущих специалистов высших технических учебных заведений
Pedagogical conditions of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establishments
Authors: Завалевська, Олена Василівна
Завалевская, Елена Васильевна
Zavalevska, Olena Vasylivna
Keywords: самоусвідомлення
професійне самоусвідомлення
майбутні інженери
вищі технічні навчальні заклади
педагогічні умови
самоосознание
профессиональное самоосознание
будущие инженеры
высшие технические учебные заведения
педагогические условия
self-awareness
professional self-awareness
future engineers
higher educational technical establishments
pedagogical conditions
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Завалевська, О. В. Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Василівна Завалевська; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 268 с.
Abstract: У дисертації визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного; критерії (спонукальний, рефлексивно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-організаційний), схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький); розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі вищих технічних навчальних закладів; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців). В диссертации исследуется проблема педагогических условий формирования профессионального самоосознания будущих специалистов высших технических учебных заведений. В результате теоретического анализа научной литературы установлено, что под профессиональным самоосознанием будущих специалистов высших учебных технических заведений понимается сложное интегративное профессионально-личностное образование, которое выражается в оценке себя как специалиста: комплексе представлений о себе, своих знаниях, умениях, навыках, нормах и моделях поведения при решении задач, со-гласно с идеалом и требованиями профессиональной деятельности. This thesis is devoted to the pedagogical conditions of profession-al self-awareness formation of the future specialists of higher educa-tional technical establishments. The component structure of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establish-ments (motivational, reflexive, content-procedural, regulatory-personal) has been defined in this thesis; the criteria (stimulating, ref-lexively-valuable, cognitively-active, personality-organizational) and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned professional self-awareness of the future specialists of higher educa-tional technical establishments have been characterized; the experi-mental model exercising the pedagogical conditions aimed at forming the future specialists of higher educational technical establishments has been worked out.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАВАЛЕВСЬКА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (1).pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.