Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завалевська, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Zavalevska, Olena Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T07:34:15Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T07:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Завалевська, О. В. Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Василівна Завалевська; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 268 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458 | - |
dc.description.abstract | У дисертації визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного; критерії (спонукальний, рефлексивно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-організаційний), схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький); розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі вищих технічних навчальних закладів; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців). This thesis is devoted to the pedagogical conditions of profession-al self-awareness formation of the future specialists of higher educa-tional technical establishments. The component structure of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establish-ments (motivational, reflexive, content-procedural, regulatory-personal) has been defined in this thesis; the criteria (stimulating, ref-lexively-valuable, cognitively-active, personality-organizational) and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned professional self-awareness of the future specialists of higher educa-tional technical establishments have been characterized; the experi-mental model exercising the pedagogical conditions aimed at forming the future specialists of higher educational technical establishments has been worked out. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | самоусвідомлення | uk |
dc.subject | професійне самоусвідомлення | uk |
dc.subject | майбутні інженери | uk |
dc.subject | вищі технічні навчальні заклади | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | self-awareness | uk |
dc.subject | professional self-awareness | uk |
dc.subject | future engineers | uk |
dc.subject | higher educational technical establishments | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. канд. пед. наук | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establishments | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zalevskaya.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.