Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавалевська, Олена Василівна-
dc.contributor.authorZavalevska, Olena Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-02-07T07:34:15Z-
dc.date.available2019-02-07T07:34:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗавалевська, О. В. Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Василівна Завалевська; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 268 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1458-
dc.description.abstractУ дисертації визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного; критерії (спонукальний, рефлексивно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-організаційний), схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький); розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі вищих технічних навчальних закладів; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців). This thesis is devoted to the pedagogical conditions of profession-al self-awareness formation of the future specialists of higher educa-tional technical establishments. The component structure of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establish-ments (motivational, reflexive, content-procedural, regulatory-personal) has been defined in this thesis; the criteria (stimulating, ref-lexively-valuable, cognitively-active, personality-organizational) and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned professional self-awareness of the future specialists of higher educa-tional technical establishments have been characterized; the experi-mental model exercising the pedagogical conditions aimed at forming the future specialists of higher educational technical establishments has been worked out.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамоусвідомленняuk
dc.subjectпрофесійне самоусвідомленняuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectвищі технічні навчальні закладиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectself-awarenessuk
dc.subjectprofessional self-awarenessuk
dc.subjectfuture engineersuk
dc.subjecthigher educational technical establishmentsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : дис. канд. пед. наукuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establishmentsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskaya.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.