Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470
Назва: Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі
Інші назви: Teaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigm
Автори: Каменська, Ірина Борисівна
Kamenska, Iryna Borysivna
Ключові слова: комунікативно-когнітивний підхід
принципи навчання
іншомовна професійна взаємодія
the communicative-cognitive approach
educational principles
foreign language professional interaction
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Каменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I.B. Kamenska 2009.pdf86.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.