Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаменська, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorKamenska, Iryna Borysivna-
dc.date.accessioned2022-04-07T13:22:37Z-
dc.date.available2022-04-07T13:22:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКаменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470-
dc.description.abstractУ статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкомунікативно-когнітивний підхідuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectіншомовна професійна взаємодіяuk
dc.subjectthe communicative-cognitive approachuk
dc.subjecteducational principlesuk
dc.subjectforeign language professional interactionuk
dc.titleНавчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигміuk
dc.title.alternativeTeaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigmuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.B. Kamenska 2009.pdf86.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.