Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470| Title: | Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі |
| Other Titles: | Teaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigm |
| Authors: | Каменська, Ірина Борисівна Kamenska, Iryna Borysivna |
| Keywords: | комунікативно-когнітивний підхід принципи навчання іншомовна професійна взаємодія the communicative-cognitive approach educational principles foreign language professional interaction |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Citation: | Каменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194. |
| Abstract: | У статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470 |
| Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| I.B. Kamenska 2009.pdf | 86.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.