Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470
Title: Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі
Other Titles: Teaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigm
Authors: Каменська, Ірина Борисівна
Каменская, Ирина Борисовна
Kamenska, Iryna Borysivna
Keywords: комунікативно-когнітивний підхід
принципи навчання
іншомовна професійна взаємодія
the communicative-cognitive approach
educational principles
foreign language professional interaction
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Каменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194.
Abstract: У статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14470
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.B. Kamenska 2009.pdf86.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.