Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14461
Назва: | Психолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителя |
Інші назви: | Psychological and pedagogical culture and mastery as components of teacher’s professional competence Психолого-педагогічна культура та майстерність як компоненти професійної компетентності вчителя |
Автори: | Ткачук, A. A. |
Ключові слова: | психолого-педагогическая культура мастерство учителя компетентность учителя личностная ориентация культуры учителя психолого-педагогічна культура майстерство вчителя компетентність вчителя особистісна орієнтація культури вчителя psychological and pedagogical culture teacher competence skill of the teacher personal orientation of the teacher's culture |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Ткачук А. А. Психолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителя / А. А. Ткачук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 161-165. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются методологические обоснования проблемы психолого-педагогической культуры и мастерства учителя, определяются концептуальные направления процесса формирования профессиональной культуры и мастерства педагога как константы компетентности. Анализируются компоненты категории "комплексность", "профессиональная компетентность" учителя. Раскрываются технологические аспекты профессиональной компетентности учителя в современных социокультурных условиях и зависимость учебной и профессиональной успешности от основных факторов педагогической компетентности. Выделены факторы, обусловившие необходимость подготовки специалиста сферы образования, способного к профессиональной компетентности. У статті розглядаються методологічні обґрунтування проблеми психолого-педагогічної культури й майстерності вчителя, визначаються концептуальні напрями процесу формування професійної культури й майстерності педагога як константи компетентності. Аналізуються компоненти категорії "комплексність", "професійна компетентність" учителя. Розкриваються технологічні аспекти професійної компетентності вчителя в сучасних соціокультурних умовах і з навчальної й професійної успішності від основних факторів педагогічної компетентності. Виділено фактори, що зумовили необхідність підготовки фахівця сфери освіти, здатного до професійної компетентності. The article methodologically substantiates the problem ofteacher’s psycho-pedagogical culture and art; ascertains some conceptual directions of forming teacher’s professional culture and art as a constant of competence. The author analyzes components of such categories as "complexity" and "teacher’s professional competence"; reveals technological aspects of teacher’s professional competence in modern socio-cultural terms; demonstrates dependence of educational and professional success on major factors of pedagogical competence; determines the factors which have caused necessity of training teacher-specialists capable of professional competence. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14461 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
A.A. Tkachuk 2009.pdf | 91.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.