Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, A. A.-
dc.date.accessioned2022-04-06T10:21:18Z-
dc.date.available2022-04-06T10:21:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТкачук А. А. Психолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителя / А. А. Ткачук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 161-165.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14461-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются методологические обоснования проблемы психолого-педагогической культуры и мастерства учителя, определяются концептуальные направления процесса формирования профессиональной культуры и мастерства педагога как константы компетентности. Анализируются компоненты категории "комплексность", "профессиональная компетентность" учителя. Раскрываются технологические аспекты профессиональной компетентности учителя в современных социокультурных условиях и зависимость учебной и профессиональной успешности от основных факторов педагогической компетентности. Выделены факторы, обусловившие необходимость подготовки специалиста сферы образования, способного к профессиональной компетентности. У статті розглядаються методологічні обґрунтування проблеми психолого-педагогічної культури й майстерності вчителя, визначаються концептуальні напрями процесу формування професійної культури й майстерності педагога як константи компетентності. Аналізуються компоненти категорії "комплексність", "професійна компетентність" учителя. Розкриваються технологічні аспекти професійної компетентності вчителя в сучасних соціокультурних умовах і з навчальної й професійної успішності від основних факторів педагогічної компетентності. Виділено фактори, що зумовили необхідність підготовки фахівця сфери освіти, здатного до професійної компетентності. The article methodologically substantiates the problem ofteacher’s psycho-pedagogical culture and art; ascertains some conceptual directions of forming teacher’s professional culture and art as a constant of competence. The author analyzes components of such categories as "complexity" and "teacher’s professional competence"; reveals technological aspects of teacher’s professional competence in modern socio-cultural terms; demonstrates dependence of educational and professional success on major factors of pedagogical competence; determines the factors which have caused necessity of training teacher-specialists capable of professional competence.uk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпсихолого-педагогическая культураuk
dc.subjectмастерство учителяuk
dc.subjectкомпетентность учителяuk
dc.subjectличностная ориентация культуры учителяuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна культураuk
dc.subjectмайстерство вчителяuk
dc.subjectкомпетентність вчителяuk
dc.subjectособистісна орієнтація культури вчителяuk
dc.subjectpsychological and pedagogical cultureuk
dc.subjectteacher competenceuk
dc.subjectskill of the teacheruk
dc.subjectpersonal orientation of the teacher's cultureuk
dc.titleПсихолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителяuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical culture and mastery as components of teacher’s professional competenceuk
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічна культура та майстерність як компоненти професійної компетентності вчителяuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A.A. Tkachuk 2009.pdf91.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.