Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14449
Назва: Розуміння як педагогічна проблема
Автори: Линенко, А. Ф.
Ключові слова: розуміння
майбутні учителі
професійний саморозвиток
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Линенко А. Ф. Розуміння як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розуміння у філософському, психологічному й педагогічному аспектах, сутність герменевтичного підходу в підготовці майбутніх учителів, його значення в розвитку їх пізнавальної і духовної активності, рефлексії, комунікативних умінь, а також вплив на професійний саморозвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14449
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lynenko.pdf530.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.