Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14449
Title: Розуміння як педагогічна проблема
Authors: Линенко, А. Ф.
Keywords: розуміння
майбутні учителі
професійний саморозвиток
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Линенко А. Ф. Розуміння як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 62-64.
Abstract: У статті розглядається проблема розуміння у філософському, психологічному й педагогічному аспектах, сутність герменевтичного підходу в підготовці майбутніх учителів, його значення в розвитку їх пізнавальної і духовної активності, рефлексії, комунікативних умінь, а також вплив на професійний саморозвиток.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14449
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lynenko.pdf530.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.