Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14442
Назва: Психолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школі
Інші назви: Psychological and pedagogic conditions of managing the quality of training specialists at higher school
Автори: Борова, Т. А.
Borova, T. A.
Ключові слова: педагогічні умови управління
цінності
цілі
коучинг
принципи коучингу
pedagogical conditions of management
values
purposes
coaching
coaching principles
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Борова Т. А. Психолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школі / Т. А. Борова // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 109-113.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються педагогічні основи управління якістю підготовки фахівців у вищій школі та виокремлюються управлінські технології щодо їх формування. Зазначається, що професійний ріст викладача є однією з умов якості підготовки фахівців, а безпосередня увага до особистості студента, його цінностей та цілей є одним із шляхів підвищення ефективності роботи як викладача, так і студента. Висвітлюються сучасні підходи до цінностей, дається їх характеристика та особливості. Пропонується технологія коучингу, як одна із ефективних технологій управління людськими ресурсами. Визначаються основні принципи коучингу. Визначаються фактори впливу на якість підготовки майбутнього фахівця. The article analyzes pedagogical bases of managing the quality of training specialists at higher schools; ascertains managerial technologies of their development. It is assumed that teachers’ professional development is one of conditions of teaching quality; and immediate attention to student’s personality, their values and purposes is a way of overall performance increasing. The article analyzes modern approaches to values, suggests their characteristics and features. The coaching technology is considered to be a most effective technologies of managing human resources. The author ascertains some main coaching principles; determines factors of influence on the quality of training future specialist
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14442
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.A. Borova 2009.pdf107.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.