Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорова, Т. А.-
dc.contributor.authorBorova, T. A.-
dc.date.accessioned2022-04-06T08:21:08Z-
dc.date.available2022-04-06T08:21:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Психолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школі / Т. А. Борова // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 109-113.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14442-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні основи управління якістю підготовки фахівців у вищій школі та виокремлюються управлінські технології щодо їх формування. Зазначається, що професійний ріст викладача є однією з умов якості підготовки фахівців, а безпосередня увага до особистості студента, його цінностей та цілей є одним із шляхів підвищення ефективності роботи як викладача, так і студента. Висвітлюються сучасні підходи до цінностей, дається їх характеристика та особливості. Пропонується технологія коучингу, як одна із ефективних технологій управління людськими ресурсами. Визначаються основні принципи коучингу. Визначаються фактори впливу на якість підготовки майбутнього фахівця. The article analyzes pedagogical bases of managing the quality of training specialists at higher schools; ascertains managerial technologies of their development. It is assumed that teachers’ professional development is one of conditions of teaching quality; and immediate attention to student’s personality, their values and purposes is a way of overall performance increasing. The article analyzes modern approaches to values, suggests their characteristics and features. The coaching technology is considered to be a most effective technologies of managing human resources. The author ascertains some main coaching principles; determines factors of influence on the quality of training future specialistuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпедагогічні умови управлінняuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectціліuk
dc.subjectкоучингuk
dc.subjectпринципи коучингуuk
dc.subjectpedagogical conditions of managementuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjectpurposesuk
dc.subjectcoachinguk
dc.subjectcoaching principlesuk
dc.titleПсихолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школіuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogic conditions of managing the quality of training specialists at higher schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T.A. Borova 2009.pdf107.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.