Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Назва: Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників
Інші назви: The role of cognitive activity and thinking in forming selfestimation of senior preschoolers
Автори: Олійник, О. О.
Ключові слова: адекватна самооцінка
пізнавальна активність
мисленнєві операції
аналіз
синтез
узагальнення
adequate self-estimation
cognitive activity
intellectual operations
analysis
generalization
synthesis
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Олійник О. О. Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олійник // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 217-220.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати емпіричного дослідження пізнавальної активності та мисленнєвих операцій синтезу, аналізу, узагальнення. Проаналізовано вплив зазначених явищ на формування адекватної самооцінки в дітей старшого дошкільного віку. The article presents some results of empiric investigation of cognitive activity and intellectual operations of synthesis, analysis, generalization. The author analyzes influence of these phenomena on forming adequate self-estimation of senior preschoolers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.O. Oliynyk 2009.pdf83.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.