Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1433
Назва: Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики
Інші назви: Formation of the pedagogical self-efficacy of the future teachers of music
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Kremeshna, Tetyana Ivanivna
Ключові слова: самоефективність
педагогічна самоефективність
компетентність
рефлексивно-оцінне середовище
самооцінка
саморозвиток
емоційна усталеність
self-efficacy
pedagogical self-efficacy
competence
reflectively-valuable conditions
self-rating
emotional stability
Дата публікації: 2008
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кремешна, Т. І. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Іванівна Кремешна; наук. кер. А. Ф. Ліненко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно-оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу. In this dissertation firstly investigated the problem of forming the pedagogical self-efficacy of the future teachers of music; scientifically grounded the essence and structure of the pedagogical self-efficacy; the criteria are defined (1) motivationally-valuable;(2) cognitively-operational; (3) emotionally-regulated and the levels of the completion the pedagogical self-efficacy of the future teachers of music; the model of the organization and methodical provide with pedagogical conditions (actualization of the valuable treatment of the future teachers of music for seizing the pedagogical self-efficacy; creating the reflectively-valuable conditions during the process of teaching in the pedagogical college; organization of the self-completion of the future teachers of music in context of forming the professional self-efficacy) forming the professional self-efficacy of the future teachers of music, methodic of diagnostic the effectiveness of this process are developed and experimentally tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1433
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kremeshna.pdf207.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.