Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14319
Назва: Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки
Інші назви: Personal distinctions of future teachers with different levels of development of conduct self-regulation
Автори: Сидоренко, Н. І.
Sydorenko, N. I.
Ключові слова: особистісні розбіжності
саморегуляція
поведінка
студенти
personal distinctions
self-regulation
conduct
students
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Сидоренко Н. І. Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особистісні розбіжності студентів педагогічного ВНЗ з різним рівнем сформованості процесів саморегуляції поведінки. The article analyzes some personal distinctions of high pedagogical school students with different levels of formation of processes of conduct self-regulation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14319
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.I. Sydorenko 2009.pdf94.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.