Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, Н. І.-
dc.contributor.authorSydorenko, N. I.-
dc.date.accessioned2022-03-30T07:57:11Z-
dc.date.available2022-03-30T07:57:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСидоренко Н. І. Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 94-97.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14319-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особистісні розбіжності студентів педагогічного ВНЗ з різним рівнем сформованості процесів саморегуляції поведінки. The article analyzes some personal distinctions of high pedagogical school students with different levels of formation of processes of conduct self-regulation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectособистісні розбіжностіuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectpersonal distinctionsuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectconductuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleОсобистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінкиuk
dc.title.alternativePersonal distinctions of future teachers with different levels of development of conduct self-regulationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
N.I. Sydorenko 2009.pdf94.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.