Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1430
Назва: Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики
Інші назви: Theory and practice of Ukrainian preschool linguo-didactic establishment and development
Автори: Котик, Тетяна Миколаївна
Kotyk, Tetyana Mykolayivna
Ключові слова: українська дошкільна лінгводидактика
теорія обґрунтування змісту навчання
теорія керування процесом навчання
теорія викладання основ науки
структура лінгводидактичної теорії
періоди та етапи розвитку
Ukrainian preschool–linguo-didactic
theory of teaching process managing
theory of teaching basis of science
periods and phases of development
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Котик, Т. М. Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Миколаївна Котик; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 440 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше представлено системний, цілісний, науково обґрунтований опис української дошкільної лінгводидактики як наукової галузі; описано й подано як систему методологічні орієнтири її розвитку; побудовано теоретичне уявлення про сучасний стан: її сутність, структуру, характер взаємозв’язків між елементами лінгводидактичної системи, особливості їх функціонування; висвітлено історичні передумови і внутрішні чинники формування структури лінгводидактичної теорії, окреслено й охарактеризовано періоди та етапи її розвитку, зокрема наведено обґрунтування початкової межі становлення української дошкільної лінгводидактики як науки; виявлено й описано традиції, тенденції та закономірності розвитку таких рівнів української дошкільної лінгводидактики, як теорія обґрунтування змісту навчання, теорія керування процесом навчання, теорія викладання основ науки; обґрунтовано перспективи їх подальшого розвитку. Systematic, complete, scientifically analyzed description of Ukrainian preschool linguo-didactic as a scientific branch is represented in this dissertation for the first time; methodological orientations of its development are described as a system; theoretical introduction about its modern condition is formed: its essence , structure, character of interrelations among the elements of linguo-didactic system , peculiarities of their functioning; historical preconditions and inner factors of linguo-didactic theory structure creations are depicted; periods and phases of its development are characterized; basis of the initial border of Ukrainian linguo-didactic as a science is analyzed; traditions, tendencies and regularities of the development of these levels of Ukrainian preschool linguo-didactic have been discovered and described, such as theory of teaching process managing; perspectives of their further development have been analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1430
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котик_Т.М .pdf3.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.