Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотик, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKotyk, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-02-04T13:44:26Z-
dc.date.available2019-02-04T13:44:26Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКотик, Т. М. Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Миколаївна Котик; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 440 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1430-
dc.description.abstractУ дисертації вперше представлено системний, цілісний, науково обґрунтований опис української дошкільної лінгводидактики як наукової галузі; описано й подано як систему методологічні орієнтири її розвитку; побудовано теоретичне уявлення про сучасний стан: її сутність, структуру, характер взаємозв’язків між елементами лінгводидактичної системи, особливості їх функціонування; висвітлено історичні передумови і внутрішні чинники формування структури лінгводидактичної теорії, окреслено й охарактеризовано періоди та етапи її розвитку, зокрема наведено обґрунтування початкової межі становлення української дошкільної лінгводидактики як науки; виявлено й описано традиції, тенденції та закономірності розвитку таких рівнів української дошкільної лінгводидактики, як теорія обґрунтування змісту навчання, теорія керування процесом навчання, теорія викладання основ науки; обґрунтовано перспективи їх подальшого розвитку. Systematic, complete, scientifically analyzed description of Ukrainian preschool linguo-didactic as a scientific branch is represented in this dissertation for the first time; methodological orientations of its development are described as a system; theoretical introduction about its modern condition is formed: its essence , structure, character of interrelations among the elements of linguo-didactic system , peculiarities of their functioning; historical preconditions and inner factors of linguo-didactic theory structure creations are depicted; periods and phases of its development are characterized; basis of the initial border of Ukrainian linguo-didactic as a science is analyzed; traditions, tendencies and regularities of the development of these levels of Ukrainian preschool linguo-didactic have been discovered and described, such as theory of teaching process managing; perspectives of their further development have been analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectукраїнська дошкільна лінгводидактикаuk
dc.subjectтеорія обґрунтування змісту навчанняuk
dc.subjectтеорія керування процесом навчанняuk
dc.subjectтеорія викладання основ наукиuk
dc.subjectструктура лінгводидактичної теоріїuk
dc.subjectперіоди та етапи розвиткуuk
dc.subjectUkrainian preschool–linguo-didacticuk
dc.subjecttheory of teaching process managinguk
dc.subjecttheory of teaching basis of scienceuk
dc.subjectperiods and phases of developmentuk
dc.titleТеорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактикиuk
dc.title.alternativeTheory and practice of Ukrainian preschool linguo-didactic establishment and developmentuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Котик_Т.М .pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.