Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267
Назва: Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Інші назви: The training situations method in the context of forming professional mentality of future humanities teachers
Автори: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Ключові слова: навчальні ситуації
професійний менталітет майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
the training situations method
profession mentality of future Humanities teachers
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Стрига Е. В. Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Е. В. Стрига // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 201-205.
Короткий огляд (реферат): У цій статті розглядається місце і роль навчальних ситуацій у контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, які надають процесу оволодіння означеної якості позитивно стимулюючого характеру під час навчання у ВНЗ. The article presents the place and role of the training situations method in the context of forming professional mentality of future Humanities teachers. Such situations impart positive stimulation to the process of mastering the quality during university studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
E.V. Stryga 2009.pdf92.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.