Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267
Title: Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Other Titles: The training situations method in the context of forming professional mentality of future humanities teachers
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Стрига, Элеонора Вячеславовна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: навчальні ситуації
професійний менталітет майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
the training situations method
profession mentality of future Humanities teachers
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Стрига Е. В. Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Е. В. Стрига // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 201-205.
Abstract: У цій статті розглядається місце і роль навчальних ситуацій у контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, які надають процесу оволодіння означеної якості позитивно стимулюючого характеру під час навчання у ВНЗ. The article presents the place and role of the training situations method in the context of forming professional mentality of future Humanities teachers. Such situations impart positive stimulation to the process of mastering the quality during university studies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E.V. Stryga 2009.pdf92.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.