Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрига, Елеонора Вячеславівна-
dc.contributor.authorStryga, Eleonora Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2022-03-28T13:55:39Z-
dc.date.available2022-03-28T13:55:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСтрига Е. В. Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Е. В. Стрига // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 201-205.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14267-
dc.description.abstractУ цій статті розглядається місце і роль навчальних ситуацій у контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, які надають процесу оволодіння означеної якості позитивно стимулюючого характеру під час навчання у ВНЗ. The article presents the place and role of the training situations method in the context of forming professional mentality of future Humanities teachers. Such situations impart positive stimulation to the process of mastering the quality during university studies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectнавчальні ситуаціїuk
dc.subjectпрофесійний менталітет майбутніх учителів гуманітарних дисциплінuk
dc.subjectthe training situations methoduk
dc.subjectprofession mentality of future Humanities teachersuk
dc.titleНавчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплінuk
dc.title.alternativeThe training situations method in the context of forming professional mentality of future humanities teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E.V. Stryga 2009.pdf92.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.