Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113
Назва: Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності
Інші назви: Stimulating the self-development of future teachers as a pedagogical condition for the formation of professional mobility
Автори: Китайська, О. А.
Ключові слова: саморозвиток
самооцінка
професійна мобільність
self-development
self-estimation
professional mobility
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Китайська О. А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. / О. А. Китайська // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті значення процесу саморозвитку майбутніх вчителів на формування професійної мобільності, його механізми: рефлексія, самооцінка, самоорганізація, а також етапи. The article considers the essence of self-development of future teachers in formation of professional mobility; describes its mechanisms: reflection, self-estimation and self-organization; analyzes its stages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.A. Kitayska 2009.pdf86.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.