Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКитайська, О. А.-
dc.date.accessioned2022-03-22T09:42:58Z-
dc.date.available2022-03-22T09:42:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКитайська О. А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. / О. А. Китайська // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 70-73.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113-
dc.description.abstractУ статті розглянуті значення процесу саморозвитку майбутніх вчителів на формування професійної мобільності, його механізми: рефлексія, самооцінка, самоорганізація, а також етапи. The article considers the essence of self-development of future teachers in formation of professional mobility; describes its mechanisms: reflection, self-estimation and self-organization; analyzes its stages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectself-estimationuk
dc.subjectprofessional mobilityuk
dc.titleСтимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільностіuk
dc.title.alternativeStimulating the self-development of future teachers as a pedagogical condition for the formation of professional mobilityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.A. Kitayska 2009.pdf86.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.