Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113
Title: Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності
Other Titles: Stimulating the self-development of future teachers as a pedagogical condition for the formation of professional mobility
Authors: Китайська, О. А.
Keywords: саморозвиток
самооцінка
професійна мобільність
self-development
self-estimation
professional mobility
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Китайська О. А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. / О. А. Китайська // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 70-73.
Abstract: У статті розглянуті значення процесу саморозвитку майбутніх вчителів на формування професійної мобільності, його механізми: рефлексія, самооцінка, самоорганізація, а також етапи. The article considers the essence of self-development of future teachers in formation of professional mobility; describes its mechanisms: reflection, self-estimation and self-organization; analyzes its stages.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14113
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.A. Kitayska 2009.pdf86.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.