Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072
Назва: Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі
Інші назви: Model of teaching future teachers of English prosodic means of transmitting a set of modal meanings in foreign language oral discourse
Автори: Yukhymets, Svitlana
Юхимець, Світлана
Ключові слова: модель навчання
принципи навчання
модальні відносини
емоційно-забарвлене мовлення
модель навчання
принципи навчання
емоційно-забарвлене мовлення
модальні відносини
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Юхимець С. Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі / С. Юхимець // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): У статті подається модель навчання, яка забезпечує ефективне формування у студентів майбутніх викладачів англійської мови навичок і вмінь коректного використання інтонаційних засобів для вираження емоційно-модальних відносин в мовленні. The article demonstrates an educational pattern aimed at effective developing future English teachers’ skills of correct use of prosodic means for expressing emotive and modal attitudes in speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yukhymets Svitlana 2009.pdf.pdf109.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.