Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYukhymets, Svitlana-
dc.contributor.authorЮхимець, Світлана-
dc.date.accessioned2022-03-21T12:27:42Z-
dc.date.available2022-03-21T12:27:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЮхимець С. Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі / С. Юхимець // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 134-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072-
dc.description.abstractУ статті подається модель навчання, яка забезпечує ефективне формування у студентів майбутніх викладачів англійської мови навичок і вмінь коректного використання інтонаційних засобів для вираження емоційно-модальних відносин в мовленні. The article demonstrates an educational pattern aimed at effective developing future English teachers’ skills of correct use of prosodic means for expressing emotive and modal attitudes in speech.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectмодальні відносиниuk
dc.subjectемоційно-забарвлене мовленняuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectемоційно-забарвлене мовленняuk
dc.subjectмодальні відносиниuk
dc.titleМодель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсіuk
dc.title.alternativeModel of teaching future teachers of English prosodic means of transmitting a set of modal meanings in foreign language oral discourseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yukhymets Svitlana 2009.pdf.pdf109.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.