Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072
Title: Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі
Other Titles: Model of teaching future teachers of English prosodic means of transmitting a set of modal meanings in foreign language oral discourse
Authors: Yukhymets, Svitlana
Юхимець, Світлана
Юхимец, Светлана
Keywords: модель навчання
принципи навчання
модальні відносини
емоційно-забарвлене мовлення
модель навчання
принципи навчання
емоційно-забарвлене мовлення
модальні відносини
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Юхимець С. Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі / С. Юхимець // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 134-138.
Abstract: У статті подається модель навчання, яка забезпечує ефективне формування у студентів майбутніх викладачів англійської мови навичок і вмінь коректного використання інтонаційних засобів для вираження емоційно-модальних відносин в мовленні. The article demonstrates an educational pattern aimed at effective developing future English teachers’ skills of correct use of prosodic means for expressing emotive and modal attitudes in speech.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14072
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yukhymets Svitlana 2009.pdf.pdf109.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.