Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14020
Title: Приоритет системного развития иноязычных речевых умений у старшеклассников
Other Titles: Пріоритет системного розвитку іншомовних мовних умінь у старшокласників
Authors: Добровольська, Леся Станіславівна
Добровольская, Леся Станиславовна
Dobrovolska, Lesya Stanislavivna
Keywords: иноязычные умения старшеклассников
обучение англискому языку
системно-коммуникативный метод обучения
іншомовні вміння старшокласників
навчання англійської мови
системно-комунікативний метод навчання
learning English
foreign language skills of high school students
system-communicative method of teaching
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Добровольская Л. С. Приоритет системного развития иноязычных речевых умений у старшеклассников / Л. С. Доюровольская // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 189-192.
Abstract: В статье обосновывается приоритет системного развития иноязычных речевых умений старшеклассников. Автор отмечает положительные и отрицательные стороны обучения английскому языку по современным зарубежным и отечественным учебникам и предлагает синтезировать наиболее результативный и доступный системно-коммуникативный метод обучения с образцами нормативного английского языка по английской литературе и периодики для создания эффективного учебника английского языка для старшеклассников и студентов английский язык в неречевой среде. У статті обґрунтовується пріоритет системного розвитку іншомовних мовленнєвих умінь старшокласників. Автор відзначає позитивні й негативні сторони навчання англійської мови за сучасними зарубіжними і вітчизняними підручниками та пропонує синтезувати найбільш результативний і доступний системно-комунікативний метод навчання зі зразками нормативної англійської мови з англійської літератури й періодики для створення ефективного підручника англійської мови для старшокласників і студентів, що вивчають англійську мову в немовному середовищі. The article substantiates the priority of system development of senior pupils’ foreign language skills. The author proves merits and demerits of English teaching on the basis of modern foreign and native textbooks and suggests synthesizing most efficacious and accessible system-communicative method of teaching via models of English language standards taken from English literature and periodicals in order to create an effective English textbook for senior pupils and students who study English in non-language surrounding.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14020
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dobrovolska Lesya Stanislavivna 2009.pdf82.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.