Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019
Title: Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі
Other Titles: Some approaches to determining the quality of training in higher military education
Authors: Данилюк, І. А.
Keywords: вищий військовий навчальний заклад
навчально-виховний процес
критерії оцінки
higher military educational institution
educational process
evaluation criteria
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Данилюк І. А. Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі / І. А. Данилюк // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 186-189.
Abstract: У статті розглянуто деякі підходи щодо визначення якості роботи викладача. Подано два підходи до оцінки якості проведення заняття науково-викладацьким складом. Розглядаються критерії оцінки навчального заняття у вищому військовому навчальному закладі у кожному із зазначених підходів. The article analyzes some approaches to establishing the quality of teacher’s work. The author demonstrates two approaches to estimation of the quality of organizing lessons by a scientific teaching staff. The criteria of lesson estimation are examined in higher military educational establishment in each of the indicated approaches.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.A. Danilyuk 2009.pdf74.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.