Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилюк, І. А.-
dc.date.accessioned2022-03-17T15:08:12Z-
dc.date.available2022-03-17T15:08:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДанилюк І. А. Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі / І. А. Данилюк // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 186-189.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі підходи щодо визначення якості роботи викладача. Подано два підходи до оцінки якості проведення заняття науково-викладацьким складом. Розглядаються критерії оцінки навчального заняття у вищому військовому навчальному закладі у кожному із зазначених підходів. The article analyzes some approaches to establishing the quality of teacher’s work. The author demonstrates two approaches to estimation of the quality of organizing lessons by a scientific teaching staff. The criteria of lesson estimation are examined in higher military educational establishment in each of the indicated approaches.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectвищий військовий навчальний закладuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectкритерії оцінкиuk
dc.subjecthigher military educational institutionuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectevaluation criteriauk
dc.titleДеякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладіuk
dc.title.alternativeSome approaches to determining the quality of training in higher military educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.A. Danilyuk 2009.pdf74.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.